Grip Head Hydroabsob Comfort, culoare Alb

Cod Sport Spot: 8986 Cod produs: 285313-WH

Pret vechi: 39,00 lei

Reducere: 3,90 lei

35,10 lei (sau 36 puncte de fidelitate)

Disponibilitate:
In stoc depozit
Livrare: 16,13 lei
Livrare
Adauga in lista de comparatie
Plata in rate
Plata in maxim 6 rate prin card bancar.

Descriere:

   Datorită grosimii sale, gripul de înlocuire HEAD HYDROSORB COMFORT  oferă amortizare și confort maxim, protejând în același timp brațele. Disponibil în varianta de culoare Alba, COMFORT oferă aderență fermă  si siguranta in priza manerului.

Specificatii:

  • Grip inlocuire
    • Culoare
      Alb
    • Grosime
      2.1
    • Bucati pe set
      1

Produsele prezentate sunt comercializate in ambalajul original al producatorului. Nuanta, tonul si intensitatea culorii pot varia in functie de monitor. Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site, acestea se pot modifica in functie de actualizarile producatorilor fara anuntarea prealabila a utilizatorilor.

Acest produs poate fi achizitionat folosind 36 puncte de fidelitate. Vezi detalii.

Cod produs: #8986 | Cod producator: Head 285313-WH

Rating general al produsului:

Detii sau ai utilizat produsul?

Spune-ti parerea acordand o nota produsului

Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

S.C. SPORTSPOT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

S.C. SPORTSPOT S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza S.C. SPORTSPOT S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin S.C. SPORTSPOT S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate S.C. PMC SPORTSPOT S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • b. Consumabile;
  • c. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena;
  • d. Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate
  • e.  Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile.
  • k. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.
  • l. Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returnarea pe toate produsele, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor finalizate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014.

Exemple de produse si categorii de produse care pot fi supuse unor costuri suplimentare in vederea aducerii la conformitate/stare initiala:

  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Returnarea produselor la magazinul SportSpot se poate face de luni pana vineri in intervalul 10:00 - 12:00. Pentru returnarea produselor prin curierat, va rugam sa efectuati expedierea acestora prin orice mijloc de expeditie, cu serviciul de Deschidere Colet.

Documente necesare pentru retur:

-Factura fiscala;

-Certificat garantie.

 

Adresa: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon de contact: 0735614667

Mentiune

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Nu fac obiectul garantiei/returului produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri,  etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate.

 

Produsele comandate si ridicate din punctul de lucru, nu pot fi returnate conform O.U.G 34 din 2014.

(ACESTE PRODUSE POT FI TESTATE LA MOMENTUL RECEPTIEI).

Consumatorii care solicita returnarea produselor in cazul contractelor incheiate la punctul de lucru nu beneficiaza de dreptul de retragere din contract conform dispozitilor O.U.G. 34 din 2014. 

Art. 14, Alin. 3 : 
"Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor."

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

In cazul comenzilor care au mai multe produse identice, doar unul dintre produse poate fi returnat desigilat, restul produselor pot fi acceptate la retur doar daca sunt sigilate.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "RETUR" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca retururi!

EasyboxLivrare SportSpot easybox :

SportSpot easybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil non-stop în mai multe puncte de ridicare din București, Ilfov, Alba, Arad, Argeș, Bacău, Bihor, Bistrița-Năsăud, Botoșani, Brăila, Brașov, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Cluj, Constanța, Covasna, Dambovița,Dolj, Iași, Galați, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Ialomița, Iași, Maramureș, Mehedinți, Mureș, Neamț, Olt, Prahova, Sălaj, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vâlcea, Vaslui și Vrancea.

Condiții de livrare la SportSpot easybox:

- Plata se face doar cu cardul, online sau la ridicarea produselor; cardurile contactless sunt de asemenea acceptate la easybox. Unele easybox-uri nu permit plata cu cardul la livrare, iar pentru acestea va fi disponibilă doar plata cu cardul online.

- Se pot livra în easybox doar produse de dimensiuni mici sau medii. Eligibilitatea produselor poate fi verificată în pagina de produs sau în coșul de cumpărături

- Costul de livrare pentru toate comenzile cu ridicare de la easybox este de 12.61 lei TVA INCLUS, indiferent de modalitatea de plată aleasă.

Ce trebuie sa faci pentru a beneficia de acest serviciu:

1. Adaugă produsele în coș și selectează modalitatea de Ridicare personală din easybox.

2. Alege Sport Spot easybox și unul dintre punctele de livrare din listă.

3. Când comanda ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR și un SMS cu codul PIN. Ai la dispoziţie 36 de ore să ridici produsul. Scanarea codului QR sau introducerea codului PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.

Livrare Bucuresti:

Gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei.

Comenzi mai mici de 250 de lei - cost transport 16.13 lei

Livrare in tara:

Livrarea se face contra cost Sameday.

Firma noastra nu isi asuma raspunderea pentru produsele deteriorate sau distruse de catre transportator, fara un PROCES VERBAL de constatare a acestui fapt.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.

 

Termenii de livrare:

  1. In stoc depozit - livrare 24-72H
  2. In stoc furnizor - livrare in 2-5 zile lucratoare
  3. La cerere in 2 zile (In stoc furnizor) - livrare in 2-5 zile lucratoare
  4. La cerere in 4 zile (In stoc furnizor) - livrare in 4-7 zile lucratoare
  5. La cerere in 5 zile (In stoc furnizor) - livrare in 5-8 zile lucratoare
  6. La cerere in 7 zile (In stoc furnizor) - livrare in 7-12 zile lucratoare

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.

Pentru comenzile cu ridicare din showroom, produsele sunt rezervate din stoc pentru 3 zile lucratoare. Dupa acest interval, rezervarile se vor sterge automat. 

Colete:

    19,99 Lei - in limita a 6kg (TVA inclus)
    1,19 Lei - fiecare Kg aditional

Costuri aditionale:

    1,19 lei - fiecare Km suplimentar ( in cazul expeditiilor efectuate in alte localitati decat cele cuprinse in lista oraselor in care Sameday Courier are colaboratori)
    5,95 lei Deschiderea coletului la livrare

1. Numerar (la punctul de lucru sau la livrare in Bucuresti)

   Produsele se platesc in momentul ridicarii de la sediu pentru ridicare personala sau curierului www.sportspot.ro in cazul livrarii coletelor in Bucuresti.

2. Cu cardul online inclusiv cu cardul in rate.

   Pentru că înțelegem cel mai bine nevoile partenerilor noștri, am adăugat opțiunea de plată în rate. Astfel, produsele sau serviciile pe care le comercializam devin mai accesibile și dorim loialitatea clienților nostri.

   Prin platforma NETOPIA Payments ai acces la parteneriate cu bănci precum: Credit Europe Bank, Banca Transilvania, Garanti Bank sau Alpha Bank, rapid, fără a avea nevoie de contract cu banca, aprobări care să dureze sau suprataxe.

Alege dintr-o gamă diversificată de bănci partenere

   Alege opțiunea de plată în rate și oferă-le clienților tăi posibilitatea de a-și achita cumpărăturile în până la 12 rate egale fără dobânda. Vei încasa întreaga valoare a coșului de cumpărături, iar clientul tău își va achita rata lunar, direct către banca emitentă a cardului. Poți încasa o varietate de carduri dedicate plății în rate egale fără dobânda:

Card Avantaj, primul card de credit în lei emis sub sigla MasterCard de către Credit Europe Bank

Bonus Card, emis de Garanti BBVA

Star Card, emis de Banca Transilvania

Cardurile de cumpărături, de la Alpha Bank

Ești gata să începi cumparaturile ?



3. Ordin de plata

- Se emite o factura proforma si se trimite prin mail catre client de un agent SportSpot. Datele pentru plata prin ordin bancar se vor regasi pe factura proforma.
- Produsele vor fi trimise clientului sau se pot ridica de la punctul de lucru dupa confirmarea intrarii banilor in contul bancar al SportSpot.

RO28INGB0000999913697777

ING Office Unirii

4. Ramburs

- Se platesc produsele curierului care livreaza impreuna cu taxele de livrare incluse in valoarea facturii.