Service / Garantii - Sport Spot

Contact service / garantii:

[email protected]

Telefon: 0735614667

 

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, Legea 449/2003O.G. 174/2008, O.G. 140/2021 si H.G. 448/2005. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, piese plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate.

 

Acte necesare la receptia produselor in garantie (original sau copie):

- Factura de achizitie

- Certificatul de garantie

- Descrierea amanuntita a defectului reclamat

 

Pachetul se trimite la noi prin Sameday cu plata expeditiei la destinatar.

 

Procedura garantie pentru clienti din provincie:

 

Produsul care trebuie trimis la garantie se impacheteaza impreuna cu toate accesoriile cu care a venit.

In pachet trebuie sa ne scrieti defectul reclamat.

Se pregateste pachetul cu o eticheta pe care trebuie sa scrie mare GARANTIE, datele expeditorului (ale dvs. nume, adresa),

Datele destinatarului: Bulevardul Basarabia, nr. 104, Bucuresti, Sector 2 (vis-a-vis de Colegiul Tehnic Dimitrie Leonida), CP: 022123

Telefon: 0735614667

Garantia se rezolva in termenul maxim prevazut de lege (15 zile) de la data intrarii in service-ul nostru.

ATENTIE!!! Coletele expediate prin curier fara mentiunea "GARANTIE" scrisa pe colet sau ca si observatie pe AWB, nu vor fi procesate ca garantie!

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 31.08.2023